lauantai 10. maaliskuuta 2012

Häälehtihamstraaja

Min huomasin tänään että olen pieni lehtihammstari, ja luultavasti vuoden päästä minulla on kauhea kasa häälehtiä tarpeettomana. Kävimme mieheni ja anoppini kanssa kaupassa tänään ja muistin lukeneeni jonkun ihanaisen blogista että uusi mennän naimisiin ilmestyy. Minäpä menin reippaana tyttönä etsimän kyseisen lehden, ja voin todeta että tulee sekin tarpeeseen.

Olen ostanut kahden kuukauden aikana kolme häälehteä. ensimäiseksi ostin iltasanomien  ihanat häät lehden, se oli vain pakko saada. Sieltä olen myös saanut ideani hääkimppuuni ja moneen muuhun asiaan.

http://www.lehtipiste.fi/ext/image/fullsize.jpg?imageId=627728
 Seuraavaksi kuulin Häät lehden kesä ja syksy 2012 lehden ilmestyneen, ja sekin oli saatava. Kannen otsikot jo saivat minut tahtomaan ja hetken selattuani kaupassa oli turha miehen yrittää sanoa ei. Minähän olen ostanut jo yhdet kengät häitä vasrten, tosin Häät lehden myötä olen alkanut taas katselemaan kaiken näköisiä korkokenkiä, josko löytyisi jotku kivat. Nuo tämän hetkiset kun ovat ihan vaan valkoiset. Häämatka jutut lehdessä ovat myös todella kivoja, koska meillä ei ole viel tiedossa minne lähdemme häämatkalle, jonne kuitenkin aiomme suunnata mahdollisimman pian häiden jlkeen. Jonnekkin lämpimn kuitenkin!

http://farm8.static.flickr.com/7060/6797321746_fa36883bbe.jpg

Ja kolmantena ostin nyt tämän uuden Mennään naimisiin! lehden. Olen ostokseen todella tyytyväinen koska olen saanut paljon tietoa ja vinkkej jo pelkän selailun jälkeen. Vielä en ole ehtinyt kokonaan lukemaan mutta josko huomen illalla perehtyisin oikein kunnolla. Kaksi muuta lehteä olen lukenut jo moneen kertaan läpi.

Kaupan lehtihyllyllä jäin vielä hypistelemään jonkun sortin häät ja juhlat lehteä (en ole varma nimestä) mutta en vielä raaskinut sitä ottaa mukaani. Luultavasti keskiviikkona tullessani työhaastattelusta kävelen kaupankautta nappaamassa sen mukaani, koska muina päivinä tuskin ehdin kauheasti kauppaan. Kauheasti hommaa olen päättänyt tehdä mutta aika tuntuu loppuvan kesken. On siivousta ja skootterin talviteloilta ottoa, pyykinpesua ja ylipäätään pitäisi katsoa mitä noista vaatteista käytän ja minkä joutaa viemään varavaatteiksi vanhemmille. Ja tosiaan. Keskiviikko. on työhaastattelua ja lääkärikäyntiä. saa nhdä millainen väsymys on torstaina iskenyt tähän neitiin.

Nyt minä sukellan mieheni kainaloon katsomaan jotain leffaa ja siitä sitten tutimaan.

2 kommenttia:

  1. Häälehdet vaan on niin vastustamattomia! <3 Täältäkin löytyy niitä nimittäin "muutama". :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu olen itsekkin sen huomannut. Sulho toi maanantaina minulle siivous ja pyykkäyspäivän päätteeksi häät ja juhlat lehden jota olin kuolannut joten nyt niitä on jo neljä ja hääkansioni ei mahdu enää kiinni. :)

      Poista