torstai 8. maaliskuuta 2012

Hääkakku ja naistenpäivä!

Nyt on saatu puhuttua bestmänin äidin kanssa kakusta. Eli tarkoituksena oli tältä lahjakkaalta naiselta pyytä alunperinkin että josko hän voisi tehdä kakun meille. Mieheni bestmän joka on hyvä ystävämme, tapansa mukaan innostui, todella paljon kun puhuin tnän kahvilla ollessamme heillä ett voisin hänen äidiltään kysyä kakusta. Eikä aikaakaan kun bestmän otti asian puheeksi äitinsä kanssa. Itse en olisi vielä alkanut kakusta hössöttmään mutta olen tyytyväinen. Hänen äitinsä lupautui kakun tekemään, joten minun täyty oikein kunnlla alkaa miettimään minkä näköinen kakun tulisi olla. Hän on perfektionisti kakkujen suhteen, joten tiedän että tulemme tekemään monen monta suunnitelma ja kokeilua, niin makujen kuin koristeidenkin kanssa.

Minä luotan kyllä häneen täysin. Olen maistanut hänen kakkujaan ja ne näyttävät ja maistuvat hyviltä. hän tekee kaikki koristeetkin itse joka on vain isoa plussaa koska silloin koristeet voi syödä ja ne maistuvat hyviltä.

http://www.beyondthebride.com.au/files/wedding-cakes-hyc5e.jpg  
Yhden asian olen päättänyt. Tahdon kakun olevan tämän tapainen eli moni kerroksinen. Toivon vain että tämä nainen osaa tehdä.
http://weddingceremony-tips.com/wp-content/uploads/2011/08/Amazing_wedding_cakes_3.jpg 
nämä on aivan ihania! Vaaleanpunaista kakkuun tulee tottakai! Oikeita kukkia ei, vaan kakun tekijä tekee sokerimassasta kukat, ilmeisesti hän myös tahtoo minut siihen hommaan mukaan. ÄÄKS!
Olen päättänyt, että tarvikkeet maksetaan, maksetaan vaivan palkkaa ja mietin josko ostaisi jonkun kiitoslahjan, taikka kutsuisi bestmänin vanhemmatkin paikalle. Ovathan he tuttuja, ja todella mukavia ja ihania ihmisiä.

http://www.uniqueweddinggallery.com/wp-content/uploads/2011/03/informal-wedding-cake-plus-unique-design-3.jpg
Tämäkin on kaunis!!
Yksi asia mikä vaikutti päätökseeni pyytää tätä naista tekemän kakun, oli se että tuo mies on hieman nirsoilija. Hänelle ei mikä tahansa kelpaa makuihin, ei saa olla hilloa ja kaikkea muuta, että on helpointa ett tekijä on joku tuttu joka sen ymmärtää ja joka kunnioitaa kunnolla meidän mielipidettä. Mielestäni nimittäin siskoni häissä ollut leipomosta tilattu kakku, ei vastannut hintaa ja odotuksia! sek, minä tahdon uniikin kakun.

Sitten hypätään asiasta toiseen. Meidän naistenpäivään ja kuinka sitä on vietetty. Kyllä sitä taas huomaa kuinka tuo mies muistaa ja huolehtii että kaikki menee hyvin, ja ettei hn unohda kertoa arvostavansa minua.
Minä ehdotin jo eilen että koska miehellä ei ole töitä, lähdettäisiinkö pitkästä aikaa käymään Helsingissä. Eilen asia ei ollut todellakaan varma ja minä hieman suutahdinkin koska todella halusin lähteä. Katselemaan koruja sun muuta. Aamulla mies lähti käymään asioilla ja sovittiin että lähdetän kun hän tulee. Minäpä siis laittauduin kotona ja kärsin mm. vaatekriisistä kuten joka aamu. Omapa on syyni kun en ole siivonnut tuota vaateröykkiötä. Olin saanut itseni laitettua ja istahdin koneelle katsomaan facebookkia. Sain tietää että bestmän on alkanut seurustelemaan ja hieman järkyttyneenä soitin hänelle ( en ollut kuullut tytöstä mitään ennen tätä aamua ) pölpötimme puhelimessa ja yhtäkkiä ovikello soi. Minä sitten taivastelin kovaan ääneen että kuka siellä tähän aikaan on, eihän kenenkään pitänyt tulla mutta avasin oven ja siellä seisoi oma rakas mieheni kukkapaketin kanssa. Hymy oli korvissa sen jälkeen. Joten avasimpa paketin sitten puhelimessa puhuen, jännittäen mitä sieltä tulee. Siellä oli seitsemän kaunista kirkkaanpunaista ruusua. Mies viime yönä meidän riidan jälkeen sanoi : sano numero 1 ja 10 väliltä, minä vastasin ihmeissäni 7 koska se on lempinumeroni. mies nauroi ja sanoi : 8, hävisit niukasti. Minä jin ihmettelemään ja en tajunnut sitä edes kun huomasin ruusuja olevan seitsemän. Mies oli siis kysynyt minulta kuinka monta ruusua tahdon, vähän kieroillen. Siitä me lähdimme  kohti Helsinkiä. Miehelle Helsingistä löytyi hänen uuteen Iphoneen mm kuori, autolaturi ja suojakalvoja, mutta minun matkaani ei tarttunut mitään. Helsingistä me suuntasimme siis bestmänin luokse.

Tämä päivä taas osoitti että pitää nauttia kotona olosta ja loikoilusta. Olen aivan puhki kun on oltu koko päiv liikkeelä. Loppuun vielä kuva ruusuista! <3
 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti