maanantai 13. helmikuuta 2012

First mission complete!

 Jokaisella morsiammella tulee eteen hääpuvun hankinta. Kuvittelin että etsin vielä ensikesänä sitä oikeaani, mutta sattumalta, satuin löytämään sen jo sunnuntaina 22.01.2012. Silloin en vielä uskonut että kyseisestä puvusta tulisi minun hääpukunu vaikka rakastuinkin ensisilmäyksellä, valokuvaan puvusta.

Meilailin puvun myyjän kanssa. Puku siis on käytetty mutta minua se ei haittaa. Sovimme tiistaina 24.1.2012 päivällä että menen kuudelta illalla sovittamaan pukua, jonka myyjä asuu samalla paikkakunnalla kuin me. Ajoimme siis bestmänin luota jossa kävimme silloin kauppaan ja sieltä sovittamaan pukua.

Minua pelotti aivan jumalattomasti. Olin varma että tahdon juuri sen puvun, juuri sellaisen! Ja minua pelotti ettei se mahdu päälleni. Mutta onnekseni, kun sain kaksiosaisen pukuni pälleni, se oli kuin tehty minulle. Olin aivan haltioissani. rakastan pukuani ylikaiken. Se on suoraan unelmistani!.
  

                                                              Kuva on lainattu siis... :)
                                                 Se on ihana, ja vielä ihanempi luonnossa... :) <3
    
                                                         Yksi asia on siis hoidossa!

Ja tässä linkki pukuun koska satuin löytämään myös verkkokaupasta... http://www.juhlantaika.fi/haapuku-malli-p-720.html
Ja toki puku oli halvempi kuin tuolla verkkokaupassa

2 kommenttia:

  1. Todella kaunis mekko! Itsekin löysin oman pukuni kamalan aikaisin häiden ajankohtaan nähden, mutta pakkohan se on hankkia, jos se oikea sattuu kohdalle! :)

    VastaaPoista